Test

Robert härmar???

Tja!!
Nu ska jag ha en liten tävling där jag ska lägga upp tre klipp på min blogg och det är bara med Robert Gustafsson.
Ni ska rösta i klotter planket.
Kommer lägga ut några videos med han och snälla rösta.
Den som vinner får äran och att jag nämner namnet på dens blogg i tre av mina inlägg och den inte finns med på mina länkar så kommer den med där!


1:A video är när han härmar Magnus och Brasse.
 

2:A video är när han härmar carl jan


3:E e när han härmar Tony irving


4:E han härmar bosse bil doktorn


Sista: härmar hård rockare.



Det var 5 st videos med han det finns fler när han hämar men här är några så rösta nu!!!
Morgan åkte ur let dance.

jag vet vilken jag gillar!!!

hej då!!!

Kommentarer
Postat av: Rop

Tony Irving e bäst!

2009-03-20 @ 22:51:01
Postat av: Anonym

Bossebildoktorn

2009-03-22 @ 09:59:10
Postat av: lill becca

hej!

hur lägger man till vidio på bloggen?

becca

2009-03-29 @ 21:37:43
URL: http://oliverboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0