Test

6/5 2009 21.03

Tja!!
Idag har det varit helt normal skoldag.
I alla fall det inlägget jag skrev igår som jag råkade radera kommer nu.
I måndags så var jag hos en sjukgymnast och kände och klämde och trodde att det var något med miniskeln, att typ hade blivit fransig. Då så åkte vi till Astrid lindgrens barnsjukhus och röntga mitt knä men de såg inget så vi ska åka till en ordeped och magneröntga men om jag har otur så blir det astroskopi då så går man in i knät och kollar på leden med en liten kamera men den gör man väldigt sällan på barn.

Igår så möttes Arsenal-Man Utd och Man Utd vann med 1-3 och idag så möter Barca-chelse(vet inte hur det stavas) hoppas att Barca vinner!!



Hej då !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0