Test

Tävling

Idag så börjar tävlingen!
Det kommer att vara en final där 3 bloggar går vidare efter torsdag kväll då jag ska räkna rösterna,
jag kommer inte att godkänna några kommentarer under röstnings preioden om det handlar om röstning.

Regler

- Du får rösta på en blogg 2 gånger
- Den som jag märker fuskar dens blogg åker ut
- Ni får tigga röster
- Rösta
OBS ej på er själva.



1:a  cflife.blogg.se






2:a nicolebambi.blogg.se



3:e khalid.blogg.se



4:e tinkerbella.blogg.se




5:e emmee.blogg.se




6:e stizie.blogg.se



7:e taranicole.blogg.se

Det var alla tror och hoppas jag.
Nu får ni tigga röster.

Kommentarer
Postat av: Khalid

Går det fortfarande att anmäla sig?

2009-06-16 @ 15:28:41
URL: http://khalid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0