Test

Idag...

Tja!
Idag så har jag:
Varit hos en sjukgymnast och fick lite övningar till knät och vatten övningar som jag kommer att kunna använda i poolen.(ska till Turkey imorn kommer mer om det senare.)
Klippt och färgat håret ljust.
Sist men inte minnst haft SKOLAVSLUTNING!!!
Det var skönt men tråkigt och kortare en vanligt.
Efter det så gick jag mamma och pappa på resturangen helenes krog och bar på söder.
Jag åt  biff med potatis klyftor vitsöks smör, bearnaise sås, pepparsås,crème fraiche dip och sallad.
Efterätt maräng swiss som var så himla stor och god.

Imorn så ska jag till Turkey och ha det skönt, sola, bada och äta gott(kanske lite mer =D  ). 
Kommer kanske lite snugga bilder där ner ifrån.

Nu måste jag packa lite mer så:

Hej då!!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hej Oliver, jag har en tävling på min blogg (Veckans Blogg) var gärna med.

2009-06-03 @ 17:54:32
URL: http://taranicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0