Test

Dagens video med mera!!!

Hej nu så är det final i körslaget Erik mot Hanna hoppas Erik vinner.
Imorgon så ska jag gå på warhammer kurs där man lär sig att måla bättre och att lära sig spela det ska bli kul.
För er som inte vet så är det figurer som man ska limma ihop och måla och bygga upp en armé och spela med dem.
Nu dags  för dagens video det är: walk this way med Aerosmith feat. Run Dmc det är Aerosmith som gjorde om sin egen låt med Run Dmc.
Stryk det om låten den fans inte att bädda in på youtube så det får bli en annan låt fast det är också med Aerosmtih och låten heter Dream on det är en skön låt och har alltid gillat den.
Stryk den låten ocks för att den gick inte heller att bädda in men så hittade jag en låt som det gick att bädda in det blir i alla fall Aerosmith I don´wana miss a thing det är en låt som gör mig lycklig och glad men ändo lite sorlig och e typ med i en film och så spelas den upp när några skjuts upp i rymden i filmen Armegedon.


Som sagt en bra men sorlig låt.
Under tiden det här inlägget så blev det klrt vem som vann körslaget det blev team Hanna det gillade jag inte men men så är det.


Hej då!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0