Test

Ny header!!!!


Tja!!! Nu har jag inte bloggat på länge har inte hunnit men när jag har varit ledig så har jag velat göra något annat.
Nu sitter jag och kollar på tv och är inne på datan.
Som ni ser så har jag en ny header jippie!!!
Har fått photshop nu det senaste typ jag fattade ingen ting förs men nu så börjar få koll på det, det är skit kul!!
Snart så är det sport lov skönt, på sport lovet ska jag spela tennis och imorn är det matcher för mig det ska också bli kul.
Ja det var väl allt så Hej då!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer ju bli tokbra på Photoshop... Kanske snart måste börja fråga dig om hjälp när jag fastnar??

Kram // Gulliga mamma

2009-02-20 @ 21:34:36
Postat av: Henning

Det heter blog på engelska

2009-02-27 @ 15:01:19
URL: http://henningkina.blogg.se/
Postat av: Carl Fredrik

Du har inte tänkt på att du har kopierat designen jag gjorde åt Natta. Det vore kul om man inte hadde sama design på alla bloggar.

2009-02-27 @ 18:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0